דיני משפחה

דיני משפחה הינם תת תחום בתוך המשפט האזרחי הנוגעים ליחסים בתוך המשפחה, בין בני זוג, בין הורים לילדים וכו’. בתוך דיני המשפחה יש הפרדה בין נושאים שהסמכות להם ניתנת לבית הדין הרבני וביניהם נישואין וגירושין, לבין נושאים שהסמכות שלהם היא בית משפט לענייני משפחה הכוללים סירוב למתן גט, מזונות ומשמורת ילדים, חלוקת רכוש, צוואות וירושות ועוד. עורך דין אזרחי המתמחה בדיני משפחה יכול לייצג אתכם בשני בתי הדין.

לפניכם מספר דוגמאות למקרים בהם יש צורך לשכור את שירותיו של עורך דין אזרחי המתמחה בדיני משפחה:

תהליך גירושין בין בני זוג יכול להיות מורכב ומכאיב, במיוחד אם מעורבים בתהליך גם ילדים קטנים. לעיתים הגירושין יכולים להסתיים יפה עם הבנות וויתורים מצד שני בני הזוג, ולפעמים יש וויכוחים ומחלוקות רבים על עניינים שונים כגון דמי מזונות, משמורת על הילדים, חלוקת הרכוש המשותף ועוד. במקרים כאלה על שני הצדדים לקחת עורך דין אזרחי אשר ישמור במהלך המשא ומתן על האינטרסים של הלקוח וכן ייצג אותם במידה והדברים יגיעו לבית המשפט.

מלבד גירושין יש עניינים משפחתיים נוספים בהם יש להיעזר בעורך דין אזרחי, לדוגמא עריכת צוואות משותפות לבני הזוג, קבלת תוקף משפטי לזוג כ”ידועים בציבור”, הסכמי ממון במקרה הצורך ועוד.

לסיכום, דיני משפחה הינו נושא מורכב אשר נכללים בו זכויות וחובות ולרובנו אין בו את הידע המספיק ולכן עורך דין אזרחי יכול לספק לכם את המידע הנחוץ לכם. בנוסף, במקרה של עריכת הסכמים בין בני זוג וכדומה, עורך הדין האזרחי נמצא כדי לשמור על האינטרנסים שלכם, ובמידה והעניינים מגיעים עד לבית המשפט עורך דין אזרחי נותן לכם את ההגנה המשפטית הראויה לכם.

Leave a comment